خانه خلاق و نوآورری ساریژخانه خلاق و نوآورری ساریژخانه خلاق و نوآورری ساریژ
08735229920
9 صبح - 8 شب
دانشگاه علمی کاربردی

خانه خلاق و نوآوری چیست؟

خانه خلاق های خلاق و نوآوری را می توان مرکزی تعریف کنیم که با جذب ایده های نو و خلاقیت مسیر کسب‌وکار را برای کارآفرینان و استارتاپ ها روشن میسازد. اساس کار خانه های خلاق تنوع ایده و خاص بودن و نوآوری است.

خانه های خلاق و نوآوری به عنوان پلتفرم و یکی از هسته های مهم در جهت تسهیل فرایند تجاری سازی ایده و طرح های خلاقانه و نوآورانه، ارائه راه حل های فناورانه و نوآورانه در عرصه صنایع فرهنگی و خلاق و همچنین شبکه سازی فعالان زیست بوم اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی کشور است که برنامه آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح ریزی و توسط ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق در مرحله اجرایی قرار گرفت.

برنامه خانه خلاق و نوآوری شامل موارد زیر است:

ارائه خدمات زیرساخت و استقرار

شبکه سازی فعالین حوزه مورد حمایت

ارائه آموزش های تخصصی و تجاری سازی

ارائه خدمات منتوری

ارائه سرمایه بذری

جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری

ارائه وبینارهای کاربردی و اصولی

آموزش عملی و حل مسئله برای توسعه طرح و شرکت‌های نوپا برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خلاق

ارائه خدمات کارگاهی و نمونه سازی

خدمات خانه خلاق و نوآوری

شبکه سازی

پیش‌فرض‌های ذهنی‌تان را کنار بگذارید؛ شبکه سازی به‌معنای تبادل اطلاعات با دیگران، و یا درخواست «لطف» از آنها نیست.

شبکه سازی یا نتورکینگ، ایجاد و پرورندان یک رابطه طولانی‌مدت و سودمند دوطرفه با افرادی است که در موقعیت‌هایی مانند یک مهمانی کوچک، یک کافه، و یا یک کنفرانس کاری ملاقات‌شان کرده‌اید.

افرادی که در پیِ جلب توجه رسانه‌ها و مردم هستند – چه برای کسب‌وکار، چه سیاست، و چه شهرت – در شبکه سازی موفق‌تر عمل می‌کنند. توجه مردم به‌سرعت نسبت به افرادی که توانایی خوبی در ارتباط‌گرفتن با آن‌ها دارند جلب می‌شود. اگر شما در زمینه مهارت‌هایتان و همچنین خدماتی که ارائه می‌دهید فردی برجسته باشید، موقعیت‌های همکاری برایتان ایجاد می‌شوند؛ و این موقعیت‌ها نیز به‌نوبه خود برایتان شغل و جایگاه می‌سازند.

منتورینگ

بدون شک بیشتر کارآفرینانی که در حوزه کاری خود موفقیت های چشمگیری داشتند بیشترین موفقیت‌های خود را با راهنمایی ها و حمایت ‌های یک منتور کسب‌وکار بدست آورده‌اند. از مزایای یک منتور کاهش دادن سطح ریسک در تصمیم‌گیری های شغلی، طی کردن مراحل مهم کار با سرعت بیشتر، متمرکز کردن انرژی شما و… اشاره کرد که ما در تم منتورهای با تجربه‌ای را گرد آورده‌ایم تا همراه شما تا رسیدن به هدفتان باشند.

رویداد های آموزشی

خانه های خلاق رویداد های مختلفی را برای شما مدنظر دارد که این رویدادها در زمینه های مختلفی چون آموزش نوشتن طرح کسب‌وکار،نوشتن طرح توجیهی کسب‌وکار تبلیغات، روابط عموی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت کسب‌وکار، برنامه کسب‌وکار، طراحی محصول و… هستند، حتی برای استارتاپ‌هایی که در زمینه‌ خاصی نیاز به آموزش و راهنمایی دارند، خانه های خلاق رویدادهایی مخصوص در نظر خواهد گرفت.

تجربه بدست آمده از نزدیک ۳۵۰سال نوآوری به ما نشان داده که چطور ایده‌های عالی می‌توانند باعث رشد و موقیت کسب‌وکار شوند و زندگی افراد را بهبود بخشد.

حمایت مالی

یکی دیگر از خدمات خانه های خلاق و نوآوری حمایت مالی و ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت ها و استارتاپ های نوپا است.شرکت ها با توجه به نیاز و برنامه پیش رو می توانند از تسهیلات مالی استفاده کنند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید